Jan 12, 2009

Permulaan Yang Baik Untuk Kehidupan Yang Baru. Tetapi.

0

Pergh! tajuk yang sempoi gak kan!hahaha...anyway, dengan jayanya aku telah menempuh ke alam Latihan Industri atau dengan nama lain yang lebih popular, PREKTIKEL. aku bermula dengan bangun pada awal jam lagi seawal 6:30am untuk bangun, mandi, solat, siat, sikat, sarapan, kemas bilek(err...alamak!tadi lupa nak kemas katil!). dan aku telah keluar rumah seawal jam 7:45am.

tepat jam 8:00am aku tiba di depan pagar pernec dan disuruhnya oleh pak guard utk berdiri di depan pintu masuk pernec bersama2 dgn budak LI yang lain. lama ku tunggu hampir pukul 8:45am baru dapat masok! duhh!!lame betol aku berdiri! lepas dah masok , kami di berikan taklimat ringkas di sebuah bilik dan kemudiannya ditempatkan ke department masing2...aku ditempatkan dibawah department PPP.(Pernec Paypoint kot rasanye...hehe...)

Anyway setakat ni kerja boring tu mmg ada, tapi stendet la. mula2 berkerja masih baru semuanya. harap besok akan lebih baik dari hari ni. adios amigos~!!



p/s - aku sangat tension ari ni...hurm...and sayang, thanx sebab mama sayang belanja tadi...hehehe...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)