Jan 16, 2009

Aku Dah Jumpa Kembali Beruang Kaler Biru Ku!

0


Akhirnya aku telah berjumpa kembali dengan beruang panda aku nih...dulu aku kehilangan nya ketika rumah sewa ku dimasuki oleh pencuri. pada ketika itu perasaan ku bagai nak gile dan kalau aku dapat tau siapa pencuri nya,aku akan pastikan dia di pukul bertalu-talu. tapi, alhamdulillah dengan segala kudarat nya tadi telah ku gagahkan juga mencari blk panda ni kat kedai asal tempat aku beli sorang2. mungkin pada mula nya dijanjikan untuk pergi berdua, tetapi akibat kekangan masa dan masalah, aku akan tetap juga meneruskan janji ini untuk "mencari" kembali panda ini.

rentetan peristiwa :

setelah aku menajngkan fikiran aku kerna kebodohan aku sendiri, akhirnya aku telah membuat satu kata putus untuk meneruskan segala janji yang telah aku kata-katakan pada awal cuti dahulu. akan ku cari keychain panda ni sampai dapat, akan ku beli bantal bentuk love sampai dapat. tapi, hurm...cuma dapat aku tunaikan satu janji je dulu wat masa skarang. tapi! akan datang akan ku selesaikan yang lain.

mmg best gak rentetan cite nih, lepas aku blk office, aku tros berjalan ke rumah dan mandi semua tukar pakaian. dan kemudian aku menunggu bas(dekat 20minit aku tunggu x de pon) last2, aku amik kata putus untuk naik teksi dan turun di lrt setiawangsa. aku teruskan perjalanan ke stesen wangsa maju dan terus ke JJ wangsa maju untuk mencari barang yg aku ign cari dan akhirnya :



aku dah jumpa pon! itu lah dia. beruang yg ku cari kini telah ku jumpai. akhirnya penat lelah aku sepanjang perjalanan ke jj wangsa maju berseorang2an telah terubat kini. dan lepas ni, akan ku jaga keychain ini elok2 dan tidak akan ku gantung kepada zip bag lagi.

sayang...abang rindukan sayang sepanjang abang jalan JJ tadi. setiap langkah nak pegi sana, abang akan igt semua sekali kenangan kita...nanti cuti kita jalan sane same2 eh yang.

i miss u so much!!!

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)