Jan 11, 2009

Besok Bermulalah Kehidupan Baru

0

Surat dari Pernec.

haa…aku dah lama tak dapat surat cinta!hahaha…nampaknya, penghitungan hari aku telah tiba juga akhirnya. besok, 12 januari 2009 merupakan hari yang paling bersejarah kerana aku akan melangkah ke satu tingkat lebih tinggi iaitu menempuh dunia alam pekerjaan untuk selama 6 bulan di pernec. haha. aku akan menjalankan latihan industi di sana bermula 12 januari ini sehingga 11 jun 2009.

persiapan aku untuk besok, nampak nya berjalan seperti dengan lancar.

1. gosok baju

2. gosok seluar

3. surat pernec + fail + buku laporan masok dalam beg

4. lap kasut yang berabuk

5. beli pencuci muka baru. dah nak abis dah aku punya ni!

6. beli minyak rambut. clay gatsby aku dah nak abis!!arghhh!!

hoho…nampak nye 2 bende lagi x setel. xpe la. nanti kalau aku ade masa, aku gi jalan sorang kat JJ au2 baru bukak tu..

which me luck besok. rasa tak sabar + cuak + blur + takot bosan besok sudah aku mulai rasai sejak seminggu lepas lagi. hahaha…walaupe pon, malam ni akan aku kunci jam pukul 6:45am kalau x,sure aku xkan bagun!hahaha…sayang, kalau terjaga awal tu, kejut abang eh…hehehe…

eh, ni ade 1 lagu baru. abah aku suro cari lagu ni. bagi tajok yang besar-besar saja, aku try search kat ares, sepatah haram xkuar ape2 pon. last, inisiatif lain aku try search kat youtube, ade! tapi, alahai…tajok die Mahu Yang Besar dari Pianka. Penyanyi dari endon kot. aku tak penah dgr pon. huhu. tapi lagu ni ade iras-iras macam lagu dari agnes monica. suara pon lebeh kurang kot rasanya. hahaha…dah ar! merepek je. tgk la video kat bawah ni!




0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)