Jan 18, 2009

Oh Ku Di Tag

0

Aku telah di tag. yang sebeno2 nya aku kurang cikit memahami tentang tag-tag ni...ngee...walaupepon, dah diorang suruh wat cam ni, aku turutkan juga la...time kaseh f_24434 sebab meng-tag hendrastar blog ini... :D

#1 describe 10 things about f_24434 who tagged me.

1. Tak pernah jumpa
2. Seorang user MiRC
3. Baru abis SPM
4. Kene gi PLKN...hahahahaha!!!
5. Slh seorg Dj NasyidFM.(ye kan? lame xmasok MiRC nih)
6. Suka letak gambar orang pakai purdah(gambar kartun)
7. Blog die berunsurkan Islamic. bagus2...
8. Kenal waktu kat room #valentinesite kot...xpon #house...ke kat #bintang kan??haha...lupa dah!
9. Die suro edit blog dia, tapi ku tidak mempunyai masa sekarang akibat kesebokan.
10. Eh, ade lagi?hurm. nak cakap ape lagi eh??hahaha...

#02 - Now u have to describe 10 things about yourself.

1. Aku seorang lelaki!hahaha...
2. Aku sayang fatin aimi azman
3. Teringin nak tuka enpon baru...isk isk
4. Minat dalam bidang computer. Expecially internet/web/game/hardware/software
5. Seorang pengumpul komik(dulu la)
6. Seorang pendiam jika tak de orang nak mulakan perbincangan
7. Suka makan banyak!
8. Aku seorang yg cool (sayang yg ckp cam ni...hehe...)
9. Suka akan local band(suka main guitar)
10. Tengah menjalani Latihan Industri di Pernec Corporation Berhad

#03 - At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names.

1. PeCo

2. Amnan Shaipuddin

3. Shakree

4. Ainurhana

5. Ecah [kronikez]

_____________________________________________
2. TAG 2

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Saya telah di-tag oleh f_24434

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. PeCo

2. Amnan Shaipuddin

3. Shakree

4. Ainurhana

5. Ecah [kronikez]

6. Muyaq

7. Mr. Apit [selamat pagi gadis]

8. Paan

9. Bro Shahizal

10. Khai

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)