Jan 7, 2009

Irama Diriku

0

Mungkin anda tidak mengenali siapakah aku atau lebh dikenali sebagai hendrastar ini kan. baiklah, ini serba sebanyak yang boleh aku ceritakan tentang aku.

nama : hendra bin musonif
nick name : hendrastar
tarikh lahir : 16 Julai 1989
tempat lahir : hospital sultanah aminah, johor
tinggal : kuala lumpur
bekas pelajar : taska safa, sk seri mega, smk seri saujana
merupakan seorang pelajar polimas [diploma akauntansi - tamat 2010]
anak tunggal dari 1 adik beradik [duh!]
email : hendra_graffiti07[at]yahoo.com
web forum : kronik(dot)org - underground sharing resources
mempunyai sebuah myspace dan friendster dengan menggunakan email seperti di atas.

Irama Semakin Bergema
minat sungguh dalam irama music tempatan atau boleh dikenali sebagai local band. mempunyai sebuah guitar acoustic berkenama Omiya(beli sewaktu semester 2. setelah penat pujuk abah dari sekolah menengah lagi, akhirnya dapat jugak guitar aku sendiri). minat juga dengan computer dan mempunyai sebuah laptop IBM thinkpad Z60t dan sebuah pc packard bell(pc ni lame x guna. satu demi satu rosak barang dalam dia. xsabar nak keje tuka pc baru! yeay!) minat dalam benda yang berseni seperti graffiti dan photoshop. pernah menjadi pelukis graffiti pada kertas sewaktu sekolah menengah(dapat upah. 1 graffiti rm2. hahaha) dan sekarang teruskan perjuangan seni dengan mengedit gambar dengan menggunakan software photoshop cs2.(masih banyak lagi yang perlu belajar. cuma bertuan-guru-kan pakcik google dan uncle youtube.)


Out Topic Irama Kisah Cinta Diriku(serba sedikit)

bercinta dengan seorang perempuan yang bernama fatin aimi binti azman. seorang yang comel dan garang!hehe... tapi dia baik dan sayang kat aku, same seperti aku menyayangi beliau!!kami telah bercinta sejak dari 13 oktober 2007 lagi. ini bermakna kami telah bercinta selama 1 tahun, 2 bulan, 7 hari(setakat post ini diterbitkan) dan akan terus kan bercinta sehingga ke akhir hayat. insyaAllah. semoga doa kami dimakbulkan Allah SWT. dia sangat caring, dan kadang-kadang dia lebih romantik daripada aku!haha...dan dia juga banyak cakap(jika kita dah start buka cerita)..tetapi, walaupun apa pun, abang tetap sayangkan sayang sangat-sangat. I miss u so much sayang!




post akan bersabung ke episode lagi satu.

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)