Jan 8, 2009

Dato’ Siti Nurhaliza Failkan Cerai Terhadap Datuk K?

1



Kisah ini sudah lama berlaku tetapi, sehingga hari ini masih tiada lagi bukti yang sahih dan kukuh tentang apa yang berlaku antara pasangan sejoli ini yang suatu ketika dahulu penah dinobatkan sebagai wedding of the year pada tahun 2006. mengalahkan menteri sampai kan pihak media tempatan pon datang merakam kan majlis perkahwinan mereka secara live.

tetapi, pada 6 january 2009, pihak akhbar bahasa inggeris telah menerbitkan satu artikel pendek bertajuk ‘Word has it…: Is Siti’s marriage on the rocks?‘.

penulis tersebut mendakwa telah menerima email yang menyatakan Siti Nurhaliza telah berjumpa dengan bomoh di Terengganu bagi melicinkan lagi proses penceraian beliau bersama Datuk K.

tetapi, Datuk K juga telah pergi berjumpa dengan bomoh yang sama setelah mengetahui kehadiran Siti Nurhaliza di sana dan meminta kepada bomoh tersebut untuk memberhentikan hajat yang Siti Nurhaliza hajatkan.

antara puncanya adalah Siti Nurhaliza kecewa apabila Datuk K membelikan sebuah BMW untuk seorang aktress terkenal, yang juga bekas seorang pramugari.



untuk artikel sebenar,anda boleh klik di sini

1 cemuhan:

dgq kata Siti, Datuk K nak saman penyebar fitnah cerai..ada dalam bharian..hehe..artis2..donia penuh gelora

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)