Jan 13, 2009

Latihan Industri Ku ****

0

seperti kata kak ika(bukan nama sebenar), "awak kenal-kenal la dengan staf-staf kat sini, kalau diorang mintak tolong, awak tolong-tolong la diorang eh. di sebabkan sekarang kita nak close year end stock untuk tahun lepas, staf agak bz sekarang."

duuhhh!!kedengaran seperti amat sibuk ketika itu, dan aku bermula merasakan ketidak selesaan dengan terbayang-bayangkan angka-angka amaun-amaun yang berjuta-juta yang nombornya panjang berjela-jela dan mengira stock satu per satu. adeh!!

tapi semuanya jauh panggang dari api. aku tadi hanya diberikan satu kerja(sama macam semalam) tapi lagi cikit dari semalam dan ini sungguh-sungguh membencikan! hahaha...bosan gile! aku dapat siapkan kerja aku dalam masa 15 menet je(perghh!!pekerja contoh ni!haha) tapi ada la gak masalah dalam kerja yang aku buat tu sebab input yang dia bagi x cukup. ngee...

dan part yang paling bosan adalah di kala awal-awal pagi aku sampai. memang itu adalah masa ku yang teramat gila dan ngantuk pening-pening lalat rimau. hahaha...memang blur! cam ne la nak dapat access internet conection...isk isk isk...T_T

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)