Jul 30, 2009

Zee Avi

0


suara lunak merdu...lagi catchy...owh...dialah zee avi...seorang penyanyi dari kepulauan borneo...(xpasti sabah/sarawak/brunei) tapi yg tau area2 citu la...hahahaha...

sebab kenapa aku tulis topic ni, sebabnye aku dah mula suka lagu i am me once more...kenapa? sebab dia sungguh talented...siyes...dan xtipu...kalau di banding dengan yuna, aku rasa Zee lebih hebat setapak kot...sebab aku search Zee lebey world dari Yuna...dia banyak perform kat luar sana...respek kat lu!ok, kepada sapa2 xpernah dgr dia melalak di speaker anda, sila-sila lah mendengar lagu-lagu dari Zee di chanel Youtube nya di sini...

OK...habuan untuk korang semua, nasib aku rajin ari ni nak main upload2...ni aku dah upload full album utk album Zee Avi ni...download la dengan suka hati ya... :D enjoy~



Zee Avi - Zee Avi (2009)

Artist: Zee Avi
Album: Zee Avi
Year: 2009
Genre: Pop
Bitrate: VBR
Size: 43.3 MB

Tracklist:
1. Bitter Heart (2:36)
2. Poppy (3:07)
3. Honey Bee (3:07)
4. Just You And Me (2:56)
5. Is This The End (3:48)
6. Monte (3:33)
7. Kantoi (1:44)
8. I Am Me Once More (2:35)
9. First Of The Gang (3:56)
10. Darling (2:42)
11. The Story (2:52)
12. Let Me In (4:25)

DOWNLOAD HERE

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)