Jul 7, 2009

Handphone Hilang

2

macam sial!babi!arghhh!!keling paria!!!aku dah bengang gile da ni...buto sial!!!arghhh!!!!

: WANTED :
teksi kuning (uptown) area KL,wangsamaju
pemandu keling paria
dalam teksi bau rokok...teksi nampak macam jahanam!
tempat aircond ada letak plastik...
cam buto!sial!
celaka punya keling!!!

si jahanam keling tersebut telah membawa lari hp aku...hp aku telah terjerlus keluar dari poket kanan aku di tempat duduk depan...aku perasan hp aku tak ada selepas teksi tersebut pergi meninggalkan aku jauh...dan aku tidak igt no plate teksi tersebut...babi punya paria...babi!!!aku call banyak kali ko xangkat...lepas tu aku call lagi ko tutup hp...babi!!paria!!!sial!!!mampos ko kat neraka jahanam!!!celaka!!!!arghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 cemuhan:

adeh..hp yg mcm nokia aku tu dlu ke?

xde la....bukan yg nokia disko tu....nokia lain... T___T

damn!!!xpe2...besok aku renew simkad...nanti aku miskol balek tandanya aku dah guna balek no lama ok...

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)