Jul 27, 2009

Aku Mengaku Aku Curang!

3



ya...mungkin stetmen ini tidak patut untuk dihebohkan kepada semua orang...tetapi ini adalah pendirian aku...aku tidak ingin menjadi lelaki yang lemah...aku tidak ingin menjadi lelaki yang dayus...aku akan bertetus terang disini bahawa dengan segala bangganya...aku telah curang setelah sejak tahun 2005 aku bersama dengan nya...aku berasakan puas hati setelah mengucapkan talak 1 kat dia!

ya aku tau...dia banyak membantu aku DULU...dia banyak mengambil berat kat aku di kala aku dalam kesusahan atau pun di dalam keresahan DULU...banyak sungguh dia membantu aku DULU...aku pun tidak tahu untuk membalas jasanya bagaimana...tetapi...mungkin jodoh kami tidak berpanjangan...nampaknya, terpaksa aku meninggalkan dia...tinggalkan jauh...aku tidak akan memikirkannya lagi buat masa sekarang ini...

kini, aku telah ada yg baru...aku akan lupakan yg lama...aku hendak mendalami yg baru...huh!yg baru jauh lebih cantik dari yg lama...yg baru sangat baik terhadap aku...sungguh lembut dan halus sahaja...aku menyukainya...oh...aku telah jatuh cinta kembali...memang telah lama aku menjadi secret admire dia...baru hari ini(semalam) akhirnya dia telah rebah kepada aku...

selamat tinggal nokia...aku telah ada sony ericsson yg jauh lebih slim dan tigaperpuluhanduamegapixel...jauh lebih baik dari nokia yg aku ada dulu...akhir kata...jangan beli iphone...merugikan...(mahal + xberbaloi) trust me...


p/s - peco...kita kawan se-sony sekarang


3 cemuhan:

bo0oo...enset ni aku baca review kt forum kata cybershot yg paling low kualiti.. =.=
sebab utk xperiment..kwang3

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)