Jul 14, 2009

Sony Ericsson C510

3



dia telah memukau hati aku...(walaupun aku terpaksa menutup mata terhadap 5800XpressMusic...mahal la weh!rm1350) Sony Ericsson C510 merupakan sebuah hp yg kira mencukupi specs nya buat masa sekarang(walaupun xde gps dan wifi) cukup sempurna bagi aku jika mempunya camera 3.2mpx...cukup sempurna utk aku membuat self portrait untuk di paparkan ke dalam maispes dan pesbuk...

walaupun aku masih tidak dapat lagi telefon bimbit tersebut(sebab stok xde...minggu depan sampai direct to home) tapi aku akan menunggu dengan penuh kesabaran walaupun bday aku hanyalah pada hari khamis ini...oh hapy bday hendra...

ok, bercerita mengenai specs;
aku tak tau sangat pasal model C ini sebab rasanya baru lagi(rasanya tahun ni baru keluar model C)urm...aku dah tgk review kat youtube dan hasil agak menarek...tetapi agak menyedihkan kerana ianya tidak didatangkan sekali dengan memori card...(aku tgk dalam Sony Ericsson C510 unboxing video) dan aku tengok review mengenai function dia, termasuk 3.2mpx, support java,dan function2 lain yg biasa2 sahaja...aku harap hp ni dapat berjasa lama seperti hp disko yg sememangnya aku gunakan sejak form 4...

apa-apa pun, bday aku semakin tiba dan alaun aku masih senyap sahaja...alaun bulan June aku tak dapat lagi...memang la kusut sekarang ini...beg converse sedang melambai-lambai kat aku...macam mane ni...haih...ko tunggu je la aku wahai converse...nanti aku datang ragut ko ye...dok situ diam2...hahahahha...

ape-ape pon, aku tadi download album Alesana - Where Myth Fades To Legend...lagu memang best...terima kasih kepada si uploader...

disini aku sajikan bersama review mengenai Sony Ericsson C510.



3 cemuhan:

C dari tahun lepas lagi kot..sejak citer james bond tu da ada da model C ni..tp model ni agak baru gak la..member aku sorg pakai model phone ni..yg best nye..model ni C sebab "Cybershot"..means specially for people yg ske menangkap gmbr..aku pon tgh target satu model C ni..tp xigt model pe..harga dia da turun dah~hehe

sayang : ok sayang!!nnt abg tangkap gambar sayang banyak2!!!hehehe...

syami : ouh...ye ke??thanx pasal info...maknanya selepas ni aku akan menjadi seperti james bond...oh...my name is bond...james bond... B-)

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)