Jul 2, 2009

X-Box 360 Project Natal GEMPAK!

0

oh dikala petang yg bosan ini, aku di buzz oleh shakree dan tiba-tiba mendapat satu kejutan yg sungguh tidak di sangka-sangka...satu terjahan fukc fukc dilemparkan terus ke skrin laptop aku dan aku pula bertanya-tanyakan ke dalam hati...mengapakah? hurm...sejurus selepas itu, dia memberikan sehelai LINK dari youtube dan menyuruh aku melihatnya...hurm...pasal apakah?

tetiba aku pun juga menjadi seperti dia...melemparkan fukc fukc ke depan skrin dia...aku turut berkelakuan seperti dia...oh...mengapakah!!!

memperkenalkan(dengan bunyi drum di belakang) :

XBOX 360 Project Natal
http://images.tothetech.com/2009/06/project-natal-x-box-360.jpg
projek natal keluaran xbox ini maseh lagi dalam perancangan. tetapi perancangan dia kenapa nampak hebat sangat? aku tidak dapat mengungkapkan apa-apa jua jenis ayat mahupun perkataan kerana projek keluaran xbox ini sungguh canggeh manggeh tercanggeh buat masa sekarang. mengalahkan kehebatan i phone yang menjadi kegilaan teknologi pada masa kini.
http://gamerinvestments.com/video-game-stocks/wp-content/uploads/2009/06/xbox-360-project-natal.jpg
projek natal ini di keluarkan dengan sejenis sensor yang dapat men-detect pergerakan anggota badan(yg ni ps2 pun dah ada wat jugak tapi xbox lagi gempak bagi aku),ia juga dapat detect suara dan bunyi dari gamers...dan yang pasti grafiknya kehilatan sangat real...xbox kan...dah mmg terkenal dengan enjin grafik yang sungguh real!

antara video promo yg ada di youtube :
E3 2009: Project Natal Milo demo (yang ni sungguh hebat!!)



0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)