Jul 29, 2009

Gangster Paradise

0

http://www.youtube.com/watch?v=WxF-ImXaUdE


We've been spending most our lives
Living in a gangsta's paradise.
We've been spending most our lives
Living in a gangsta's paradise.
We keep spending most our lives
Living in a gangsta's paradise.
We keep spending most our lives
Living in a gangsta's paradise.


kita hidup dalam syurga gengster...(maaf...bukan syurga cinta)...di suatu pagi, aku bangun sambil mencapai C510 aku...melihat msg dari orang yg ku sayangi...i love u...lepas itu mata aku tidak boleh lelap...ah!ini cuma dugaan semata-mata...aku bangun dan buka laptop seperti biasa...buka kronik dan warez-bb...mencari movie yg sesuai untuk aku isi sepanjang tengah hari dan petang...

ahh...movie 12rounds,obsessed,the longest yard menjadi pilihan...aku download...aku bersabar...dan menonton fast and furius...damn!bosan gile...lumba sana...cakap-cakap...tembak-tembak...main kejar-kejar...sesuatu yg biasa...BOSAN!!damn!!aku melihat IDM aku masih blum abis mendownload ketiga-tiga movie...shit!aku bosan...aku nak jadi gengster!!!aku main GTA Vice City(aku tetap pretend GTA VC sebagai GTA yg ke-4...)...setelah penat aku menjadi gengster...perut mula lapar...hurm...pukul 12pm...tiba masa breakfast...

dah lepas mandi di swiming pool rumah aku, aku pun cepat2 makan nasi goreng yg telah disiapkan oleh mak...sedap...kenyang...perut puas hati...kemudian,aku bosan...duduk sebentar...berangan nak jadi apa bila besar nanti...aku nak jadi gengster tersohor...baik!sambung main GTA VC...pukul 2pm...nampaknya sudah lewat...orang kata tidak baik melambatkan waktu tidur...kerana ia tidak baik untuk kesihatan...hurm...baiklah...tido...

shit!hendra kecundang lagi!!!hari2 macam ni...aku naik bosan!!damn!!aku nak terbang keluar dari rumah ni!!aku nak...aku nak...aku nakkan double cheese burger!!! :(


0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)