Jul 3, 2009

Teringat Zaman The Rock

0



dalam tengah boring-boring, saja-saja je search preview game kat youtube. lepas tu tiba-tiba ada related video pasal wresling. aku dengan segala terujanya melihat comeback the rock dalam arena WWE pada wrestlemania 19. comeback the rock pada 03/03/03. cun betul tarikh die...btw, the rock comeback sebagai orang jahat pada mulanya...mempermain-mainkan stone cold...oh...dua-dua legend...aku minat depa...merekalah hero aku zaman sekolah rendah dahulu...(aku percaya yg depa ni wresling tumbuk betul...sungguh teruja aku melihat depa berlawan...bagaikan seorang satria mempertahankan kejantanan masing-masing)

http://cdn2.maxim.com/maxim/files/2008/07/03/ufcvswwemdashwhoputsonabettershow/fs_ufcVSwwe_wrestlemania17.jpg

bila the rock jadi macam tu(bodoh tak bertempat), aku nampak the rock kelihatan sungguh bodoh bodoh bodoh dan bagaikan badut memakai hidung pinokio dan kasut ronald mc donald...oh bodoh sungguh the rock sanggup menerima skrip dari tuan direktor...malu di pertontonkan ke serata dunia...

tapi, walau ape pon, aku telah search the rock theme song kat youtube dan download ia dan convert jadi format mp3 utk di tranfer kan ke hp aku...ohhh...hp aku kedengaran sungguh hebat...

If You Smelllllll... What The Rock...Is Cooking...


0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)