Jul 16, 2009

Happy Bday Utk Anda Hendra

7


hendra dah 20 tahun besok...nah ni hadiah dari mak untuk hendra...sebuah dompet kulit berwana cokelat...cantik dan aku menyukai nya...tq mak!!!dan hadiah dari abah akan tiba dalam minggu depan...C510 akan berada dalam genggaman aku.. :D

dan ucapan istimewa dari sayang!!tq!!!sayang telah menyanyikan serangkap lagu happy bday...tq sayang!!!i love u so much!!


dan ini adalah sekerin shot bday kat kronik...tq kronik... :D
dan yg penting, aku lebih muda dari peco selama 4 hari...hg tua dah...perasan diri tu...hahahah...hapy bday to me, peco, and kak eifah... :D



7 cemuhan:

terima kasih atas panggilan free semingu...hahah

wow! peco amatlah jahat. HAPPY BIRTHDAY! :)

Peco x jahat...dia cuma nakal...anda harus take note mengenai ini wahai FarhAnjing... :)

happy birthday to you...
hahaha, wlup0n aku 14 julai...
ko ttp yg tua dri aku!! lalala...
slmt b'bhgia ngan umor 20...

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)