Jul 13, 2009

Kembar Lain Mak Bapak

2

sebenarnya bende ni pon memang dah lama dah...cuma aku yang kurang ambil perhatian...sebab risau takut ada orang misunderstanding...bukan apa, aku cuma seorang yang simple dan suka kan priversi...aku bencikan paparazzi dan mamarazzi yang kadang kala menyangka aku adalah seorang bintang yang terkemuka dan hebat di serata dunia...

oh...mengapakah begini jadinya...terpaksakah aku memakai topeng batman untuk menyembunyikan identiti aku? adakah aku terpaksa acting sebagai seorang yang jutawan ataupun ribuan(pon jadilah) untuk menyembunyikan identiti aku? adakah aku terpaksa...arghhh!!tak ada idea dah...abaikan...

nampaknya selepas ini aku terpaksa lebih berhati-hati...kerana seorang dari user kronik telah mendapati aku adalah orang tersebut...madz, seorang yang berasal dari utara telah melahirkan sebuah thread yang bertajuk...Adakah Ini Hendrastar? di situ ramai yang mengatakan bahawa aku nih iras2 nick jonas brother? ahhh...damn!!!betul ke???aku ni siyes tak pernah dgr lagu diorang sebabnye tak minat...siyes weh!!aku tak minat dgr boyband macam tu la...kalau time skola rendah suka la dgr backstreetboys, nsync...adoii...jatuh martabat aku sebagai seorang pungumpul music tempatan...isk isk...

ini buktinya

ini buktinya lagi...

oh...aku tergelak tengok gambar ini...daje sungguh mereka membuat thread ini...haih...kenapakah aku menjadi mangsa??? harap2 mereka sedar akemal seperti paul bearer...pengurus undertaker time dulu2...dan peco, hg jangan perasan orang ngata hg korean...pungkoq hg!!

http://titter.com/uploads/image/43928-jonas-brothers-pop-gossip-titter-nick.jpg




MOOD : BOSAN...
SONG LISTENING : ALESANA - APOLOGY
P/S - Aku belum mandi lagi...skang da pukul 12:22pm...anda hebat hendra...lama x buat rekod macam ni... ~_~

2 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)