Jul 30, 2009

Sekuntum Bunga Untuk P/S I Love You

2

single xbermakna available...aku dah ada cinta fatin!


alhamdulillah semua berjalan lancar...

"hendra...kau boleh lakukannya!!!"
strategi di rancang sejak minggu lepas...segala selok belok waktu dan masa serta cuaca telah aku selidik dan berkira-kira dengan segala formula kuadratik punca kuasa dua...segala poligon kekerapan yg mungkin akan berlaku atau pasti berlaku juga telah aku selidik sedalam-dalam...segala webcam camera litar tertutup juga telah selamat ku pasang di setiap tiang di sepanjang tempat kejadian...

KLCC

Kinokuniya

Kedai bunga maaf...aku xigt nama kedai tu...

Stesen Jelatek

segala strategi akan dimulakan tepat jam 3

JAM 3...
aku tiba di stesen lrt setiawangsa setelah di hantar oleh big bos yg datang makan di rumah tadi...aku dengan segala pantas membeli tiket dan terus melintasi tiang penghalang yg menghalang perjalanan aku untuk meneruskan perjalanan...tiang jahat!!jika kamu tiada maknanya perjalanan aku lebih pantas dan jimat...

JAM 3.10...
decepticon lrt putra telah selamat mendarat ke KLCC...hmmm...sebuah bangunan berkembar 200 tingkat yg betingkat-tingkat tinggi nya...ku naik eskelater...naik lagi...dan naik lagi...lagi dan lagi sehingga ke tingkat teratas...aku terjumpa KINOKUNIYA...akhirnya aku tiba di destinasi pertama!!

JAM 3.15...
operasi bermula...tagline utama PS I LOVE YOU...ku mula cari dari bahagian hadapan...horror,mystery,romance,poem,new arival...semua bahagian aku cari dengan sungguh teliti...HAH!!!TAK ADE!!!watehell!!!hurm...masa banyak lagi...cari lagi untuk 2nd round...xde jugak...damn!!!shit!!!tiba2 aku terperasan mesen memeriksa buku...hurm...ok...kali ni aku pasti berjaya...aku tekan dan tekan di skrin sentuh nya...hmmmmmmm...mmmmmm...oooo...mmmm...jari aku menggeletek skrin tersebut...siot!aku tapaham!dan aku tataw nama penulis...hmmm...aku tak give up...aku cari lagi secara manual...dan kali ini, aku menumpukan segala panca indera aku ke arah buku yg aku cari...

dan akhirnya...



rupanya kau duduk tersorok di tepi tempat kaunter...haih...kenapalah aku tak terfikir...tanpa membuang masa...aku merampas buku tersebut, dengan pantas dan terus membayar ke kaunter...aku bodoh sungguh...aku lupa nak kopek tanda harga...

4:15...
aku duduk sebentar kerana kepenatan...perjuangan seterusnya Dunkin Donut dan Ros...malas nak tulis panjang lebar...aku pergi beli donut,pastu baru Ros...btw, nak bagi tau...tokey jual bunga tu muka die ketat gile...sampai aku pon takot nak beli... T__T
peringatan...nak beli bunga, seeloknya pagi2...sebab bunga masih segar bugar...kalau dah petang dia dah agak layu...ROS tersebut aku letakkan di dalam beg kertas warna pink(maaf...warna coklat xde la sayang...warna sangat memikat mata) beg tersebut diletakkan sekali bersama novel tersebut...

4:40...
selesai segala perjuangan...aku ingin kembali ke jelatek...sebelum itu, aku telah msg ke sayang bahawa ada sesuatu misi mustahak yg sangat penting...harap dapat berjumpa walau seminit pon...sangat-sangat penting...xbole tunggu lagi...sungguh suspen msg aku pada pendapat aku...
4:50...
tiba di jelatek. tunggu sayang

5:30...
sayang datang...dan bende dia cakap...
"abang pergi mana!!!" dengan nada agak marah
tetapi segalanya kembali tenang setelah syg melihat dunkin donut di sebelah aku...(bukan nak nampak beg pink tu dulu...hahahah)setelah terlepas sedikit rindu, tiba masa sedikit masa fotografi bersama gedjet terbaru C510...ini adalah antara gambar yg sempat di snap oleh photographer kurang profesional...saya suka tengok dia blushing...sungguh comel...i love u sayang... :)





2 cemuhan:

tq so much!!!
kite hargai segala pengorbanan abg!!
thank you 4 everything!!

urm...ok sayang...ur welkem sayang...love u so much...miss u :(

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)