Jul 25, 2009

Hapy Bday Hero

7


http://www.youtube.com/watch?v=1sDVlIXHU44


memandangkan aku tak pernah ada buat video ketika hari jadi aku...video dari youtube ini yang telah dijumpai oleh ahmed peco sangat lah menyentuh hati aku...oh...aku dah semakin dewasa...tidak patut untuk berangan untuk menjadi seperti hendra yang kecil itu...sungguh comel...oh...aku semakin lupa...aku memang dah semakin dewasa...be strong...teruskan hidup...pandang ke hadapan...maju hendra...common hendra...aku ingin juga menjadi hero...lebih hebat dari akemal si paul blart...

aku ingin menjadi hero.

7 cemuhan:

2 hendra ko kew??
hendra laen?? huhu...

hendra lain tu...nama sama...aku dah 20...dia baru 1 tahun...isk isk...teringin nak jadi budak kecik lagi... :(

hahaha...
meriah sungguh!!
agak2 klu dpt smbut tym umo ko da tua mcm nie...
ko nk mcm 2 gak kew?? lailailai...

hahahaha...aku nak gak la weh!!aku nak kek sikret resepi punye!
pastu aku nak adiah ps3 ngan xbox 360... :D

ohh...lupa..plus ngan aple mac book...nak yg terkini ya... :D

hahahaha...aku xnak badut...tapi aku nak alesana datang wat concert sempene bday aku...hahahahha...

gila kalau cam ni...aku sanggup lari atas padang 20 raund!!! :D

aku ingatkan hang.. haha... ramai budak2.. tekejut i

hahaha...i berlakon cite hendra in wanderland...tu sebab i jadi budak kecik u know... :">

sweet nye!!!
bkan abg eh..
jgn perasan..
hahahha..

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)