Jul 19, 2009

Sekarang Aku Betul-Betul Merinduinya

3


sekarang ni, roh aku bagaikan berterbangan jauh ke awang-awangan...kemudian jari jemari ku sejuk bagaikan meletakkan tangan di dalam peti sejuk bahagian atas...kepala aku bagaikan nak pecah...ibarat menghentakkan kepala aku ke arah batu marmar sehingga pecah berulang ulang kali...kenapa diri aku berasa sebegini...

i really2 miss u...
sudah lebih 2 minggu aku menunggunya...masih belum ku temui...
masa aku dah tak lama dah...ada masa 2 minggu je lagi untuk aku duduk di dalam dunia yang nyata...selepas ini aku terpaksa meninggalkan dunia rileks aku...aku terpaksa pegi jauh sejauh lebih dari 700km...

memang orang mengatakan jauh di mata, dekat di hati, tetapi aku mengharap kan,sebelum aku meninggalkan ini semua, aku ingin berjumpa dengan dia...menatap wajahnya selama mungkin...ini adalah permintaan hadiah hari jadi aku yang paling aku hargai...

aku sangat mengambil berat tentang perkara ini...bukan aku saja nak emo...tapi aku harap please be it for me...

benar...bukan untuk selamanya untuk aku meninggalkan dunia nyata...tapi aku ingin membuatkan setiap perjumpaan merupakan adalah perjumpaan yang terakhir supaya setiap perjumpaan akan menjadi detik-detik yang sangat istimewa...kerana beliau adalah seorang yang sangat intimewa...

tamat.

sedih.

3 cemuhan:

jiwang amat seh kamu..
xpa, anda akan ada peluang untuk berjumpa dengannya... hehe

u want me to read this crap? fuck you peanut head

akemal...fuck u asshole...i dont ask u to read this...fukin bitch balloon head...shit ass!

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)