Feb 14, 2011

Reunion!

0

semalam aku terdengar suara suara riang budak budak berlari lari di koridor sekolah...aku terpandang longkang kecik...oh...kat sini tempat aku jatuh...aku terpandang perpustakaan...aku terigt muka cikgu meon...padang tetap keras rumput2 die macam dulu jugak...bile time hujan memang syok makan lumpur macam makan coklat...bau pon marveles...anjing2 masih berkeliaran di sekeliling sekolah...

aku rindu doe zaman sekolah rendah...series shit weh...kenangan paling best kot...

tq atiq, nabil, yazid, salleh, pejal, dan paleng syok dapat jumpe najiha...orang melbourne dah skang ni...pe la...janji aku orang UK...ahaaa...

harap dapat jumpe balek kawan2 lama yg lagi ramai...series best...

nobita, pinjam doraemon pls...aku nak masok alam sekolah rendah balik... :(

gambar akan di upload bile aku dah dapat softcopy nya dari yazid dan atiq...oho...rindunye sekolah kebangsaan seri mega...

http://farm4.static.flickr.com/3357/buddyicons/34663600@N02.jpg?1232793591#34663600@N02

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)