Feb 1, 2011

Menjadi Pengikut Yang Ke-200!

5

oleh kerana kebosanan melanda diri, aku pun saja merajinkan diri membuat blog-walking di tengah2 malam tadi...dalam seronok2 aku membaca beberapa entry para blogger, aku secara tidak sengaja meng-klik follow pada satu blog nih...dan aku terperanjat aku telah menjadi follower yg ke 200!! hureyyy~

aku dihadiahkan cokelat KOKO JELI yana! terima kasih anda! :D


cokelet ni last saya makan time zaman2 sekolah rendah...beli kat kedai runcit...kadang2 time balek sekolah ada makcik bawak kereta jual jajan...coklat ni terletak di dalam bekas yg tutup dia selalunya warna merah...kadang2 warna hijau...bile coklat tu dah nak abis, terpaksa lah masokkan tangan dalam dalam sampai bahagian mulut bekas tu boleh sampai ke siku...hahaha...

ps - rindu zaman sekolah rendah... :(

5 cemuhan:

rindu zaman sekolah menengah . bila sorang bawak coklat je , tak sampai satu minit da lesap . cehhh

HAHAHAHA...letak kat dalam laci meja pon boleh hilang kan...tak pun tinggal plastik coklat je...HAHAHAHAHAHA...

SELMAT PAGI...SALAM CERIA.

http://atehqshe.blogspot.com/

hahaha....dah makan ke koko jelly tu? hahaha....

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)