Feb 1, 2011

Projek M : PROJEK MANIPULASI!

2

kalau anda perhati, dalam facebook aku ada 1 album nama dia "PROJEK M"...bukan apa...aku sebenarnya dah lama nak buat bendealah ni...cuma kerajinan dan semangat aku kurang nak sebab tu benda ni tertangguh...so entah macam mana semangat ni datang pada hari ahad malam...aku dengan tiba2 membuka photoshop dan kemudian memulakan proses memanipulasikan gambar2 aku....percubaan pertama...macam xbest...percubaan kedua...hmmm...macam bosan...tapi cuba kalau tambah ni sikit...urm..jap wat percubaan ke tiga lah! hurm...macma jadi...ok...cuba tambah ni sikit...urm...ok gak...bek ground die plak...hmmm...sedap sikit...dalam sedap2 mengedit gambo tengok jam dah pkl 12 lebey...mata ngantok...so sambung la...ari selasa kan cuti...wat ari selasa la...

tiba hari selasa...projek bermula pada pkl 1 lebey dan siap pada 4.45pm...bontot dah kebas2 dah duduk kat atas kerusi ni...hasil pada pandangan pertama macam best...tapi bila pandang lama2 macam ada kurang...betul ke???korang boleh bagi sikit komen x??banyak pon xpe...saya baru nak belajar2...layer die pon xbanyak sgt...ada la dalam 20lebih je kot...

harap kawan2 blogger ni bole la bagi komen sikit gambar2 yg saya edit ni...:)



untuk melihat album di facebook, klik di SINI :)

2 cemuhan:

panjang kesah nya ecah...AHAHAHA...guna photoshop cs2 je...crop2...blending mode...brushes...render...huehuehue

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)