Feb 6, 2011

dR Berkata Mengenai Kasih Sayang

0

aku tau, sesetengah dari pembaca blog ni mesti peminat dR Rozmey...tapi ada gak la yg anti-dR Rozmey...tetapi lain pula aku...aku mengambil jalan lurus...tidak berat kenanan mahupun berat ke kiri...detik hati aku ada gak terasa nak tgk 2 alam...tapi detik hati aku lagi satu, mengatakan 2 alam tu macam gay...so aku mengambil keputusan untuk tunggu keluar version dvdrip yg pasti akan keluar tidak lama lagi...

oh ya...terlupa...tadi kawan aku ada msg fb aku...dia bagi gambar kat bawah ni :

klik untuk tumbesaran

"menurut DDR, beliau amat TERHARU dengan sikap anak anak masa kini yang mengendahkan dan mengabaikan kebajikan terhadap kedua ibu bapa mereka."


ps - ampa tgk ke cite 2 alam?? best ke??

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)