Feb 5, 2011

Apa Yang Best Sangat Ni?

4


pernah ke korang dgr game nama SDO-X ni???sekarang ni aku telah di racuni game ni...semuanya gara-gara oleh cik aen... sebenarnya game ni aku dah tau lama dah...sejak zaman gila2 duduk main game on9 kat cc kan....(zaman zaman jahiliah) tapi fyi, aku tau game ni, cuma tak tau APA TAJUK game ni...HUH! setelah sekian lama...akhirnya...TERIMA KASIH lagi sekali kepada cik aen sebab memperkenalkan NAMA game ni...terima kasih banyak2 yaaa~ AHAHA...

tanpa buang masa...aku terus meng-register-kan diri aku di web SDO ini di http://www.xdo.com.my/... betul2 mengasyik kan...aku teringat zaman zaman main game O2 Jam...aku dulu hebat gak la main benda tu...tapi terberenti takat level 12 je kalau xsilap...gara2 time tu nak amik PMR...HAHAHAHA...dan kini, SDO ni telah mengimbau kenangan lama...jari2 pantas menekan kekunci keyboard...seronok menekan mengikut irama melodi...makin laju note2 dia keluar, makin pantas la jari jemari menekan nekan keyboard...betul2 rachunnnn...lagi xsangka2...ada plak lagu malaysia...(biasanya lagu2 techno, japan, korea, china) paleng letest ada lagu through my window dari bunkface!! hoyehhh~!!!

ps - aku kalah kan ecah lagu through my window...HAHAHAHA....

klik pada gambar untuk tumbesaran
ok, seperti yg korang nampak, aku yg tak pakai baju tu...konon fesyen terkini la ni... dan percayalah...Fcv_SouLmax itu ialah si ecah!...xsedaq diri buh nama pelik2...AHAHAHAHA

4 cemuhan:

haram jadah..xperlu kot nak mention..aku baru main la..tggu la 2,3 hari lagi aku training kalahkan ko..hohoho..fyi, itu bkn akaun aku tu pasai name pelik2..aku da register tapi xleh nak login..tatawu pasai pe..

hahahahah...mane la tau an...ko kan suka benda pelik2... LOL...hahaha...aku baru je reg kelmarin weh!siyes..baru sangat main...hahaha...

xpe...ko prektis sampai hebat nah...ahaahahaha

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)