Feb 16, 2011

(Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid-masjid di Malaysia

2

aku hanya mampu terdiam dengan memegang perasaan benci yg membuak buak...celakalah siapa yg buat kerja2 terkutuk ni...
sumber : BERITA SEMASA.COM

http://beritasemasa.com/imej/masjid.JPG

Saya betul-betul tak sangka sampai begini sekali orang Malaysia yang biadap seperti ini sanggup buat. Ini bukan kejadian pertama seumpamanya dalam kes letak kepala babi di masjid-masjid di Malaysia iaitu kawasan Rumah Allah ini. Apa motif sebenarnya pelaku terkutuk ini? Suka sangat ker negara jadi kacau bilau?

KUALA LUMPUR: Empat kepala babi bersama wang tunai diletakkan di dua masjid di sini awal pagi tadi. Masjid terbabit ialah Masjid Imam At-Tirmizi di Taman Seri Sentosa dan Masjid Jumhuriyyah Taman Dato’ Haron di Petaling Jaya. Masing-masing dua kepala dengan wang tunai RM35 dan RM40 diletakkan di setiap masjid berkenaan.

Ya……..2 tempat ini pernah tercemar dengan tercetusnya pergaduhan antara 2 etnik tidak lama dahulu. Saya sendiri tidak mahu menyalahkan sesiapa dan kita semua janganlah buat spekulasi. NOKTAH…….. Biar sahaja pihak polis menjalankan siasatan dan kawal kes ini dengan sebaik-baiknya. Itu harapan saya dan saya pasti juga harapan seluruh rakyat Malaysia yang ingin keamanan negara sendiri. Bagi saya orang yang sengaja buat perbuatan terkutuk seperti ini patut diberikan hukuman yang SETIMPAL. Itu sahaja.

masjid2 (Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid masjid di Malaysia

masjid3 (Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid masjid di Malaysia

Ini pula kes meletakkan kepala babi di dalam Masjid Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya yang pernah berlaku sebelum ini

masjid4 (Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid masjid di Malaysia

masjid5 (Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid masjid di Malaysia

masjid6 (Gambar) Letak Kepala Babi di Masjid masjid di Malaysia

2 cemuhan:

ujian yg sedikit kalau nk dibandingkan dgn apa yg "mereka" lakukan terhadap junjungan kita Nabi Muhammad SAW...

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)