Jun 30, 2010

Kerja?

0

http://www.straitstimes.com/STI/STIMEDIA/image/20100331/lee.st.jpg

setelah sebulan aku menganggur...akhirnya aku dapat kerja...dan besok la permulaan nya...harap semuanya berjalan dengan lancar...harapan ku untuk menggapai sebijik D90 harap dapat ku kecapi tidak lama lagi...baidewei, ni bukan kerja selama2nya aku...gila kot...jadi permenant promoter...ngadap baju, ngan kastemer je...adui...xpe la...demi kaw wahai d90...aku tetap bersabar...xmahu fikir banyak...aku akan jimat sejimat mungkin...aku akan tentangi segala hasutan hasutan setan dan memenanginya sehebat mungkin...mungkin sekejap je aku dapat d90...atau mungkin ada sekali satio...ops...abaikan ya...kejap je hendra...pejam celik pejam celik dah cukup bulan...ulang benda ni selama beberapa bulan dan anda akan mendapat hasilnya wahai hendra...hahahahha...





stedi hendra...kejap je lagi...sabar hendra...SABAR!!!

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)