Jun 29, 2010

Ada Orang Cari Gaduh - Sambungan Kesah PYTORP(short form)

0

sebelum terjadinya salah faham atau tidak ketahuan, anda di nasihatkan supaya membaca post Penantian Yang Terlampau Oh RESULT POLIMAS untuk lebih kan penjelasan dan kefahaman ya... :)

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FPzz2q8WRZkMqM::&t=1&usg=__z07orBd13leRyMUUl6oijMSoD5g=

semalam, aku di "buzz" oleh pakcik kaya(bukan nama sebenar) di fb aku...dia menanyakan aku tentang kes yg sebelum tu dah selesai ke belum? dan aku menerangkan la..."Oh...kes tu dah selesai dah...depa xcall kawan saya pun." kemudian pakcik kaya me-reply..."oo...begitu...tapi saya mengalami masalah...geng2 IT tu block network account saya...pastu bila saya complen, depa kata saja nak test security..."

tanpa segan silu aku pun terperanjat...ape ke he' nye plak geng2 utms tu nak block acc pak cik kaya ni...la ni sapa yg salah...sapa sendiri yg xsecure...la ni jugak sampai SEKARANG aku maseh xboleh cek result!BODO!!PERINGATAN YA!!KAMI BUAT KERJA2 NI ATAS SEBAB NAK TOLONG KAWAN2 YG LAIN...TAK ADA NIAT LAIN PON!!la ni depa nak cari pasal plak dgn pakcik kaya...tolong la wei...pakcik kaya ni bukan orang kaya biasa...dia dah lama dah jadi orang kaya kat poli tu...senior kot...kalau xsilap dia pon ketua dalam unit XOXO (maaf xbuleh tulis)...ampa cari pasal dgn dia mmg silap besar kot...dia xtau apa2, la ni ampa cari pasal ngan dia...skali dia report dgn godfather baru ampa tau langit tinggi rendah...ampa wat keja pon macam mana...aku ni nak dapatkan result punya payah la nak mintak!nak kene bagi ayat tegas2 sikit tu pon xlayan lagi...kena paksa baru nak email...tu pon lambat 2 jam...kerja xsampai 2minit boleh lambat 2 jam...aku rasa, mungkin aku orang yg pertama wat macam ni...lepas aku dah dapat result, aku roger kawan aku yg dok area kl gak...la ni depa kata suruh mai amik kat poli gak result sendiri...kepala hot kaw...kalau boleh claim RM84 (tambang bas)tu kami xkesah la...

yg pelik skang ni la...betul2 wat aku kepala pening...kenapa la pulak geng2 it tu nak kacau pakcik kaya...depa fikir depa dah pegang semua staf network account depa leh wat suka2 hati je???dengan alasan NAK TEST SECURITY??bende ni payah sangat ke??korang orang it...create 1 account ghost ke...pastu test la NETWORK SECURITY HAMPA TU KAT SITU???tak kan xboleh kot???sembang kemas nak upgrade server poli...rupa tetap huduh gak...malu kat poli lain la weh...depa ada account user untuk student...page untuk student untuk cek result...polimas ada ka bendealah tu???namapun poli senior...xkan xcukup pengalaman lagi kut??ini kritikan harus di terima lah...jangan bila dah kene kritik tros nak kondem orang tu...ada paham???aku xpaham la politik apa la ampa guna kat polimas tu...damn!!


p/s - kepada encik pakcik kaya(bukan nama sebenar), jika anda membaca thread ini dan yg sebelum...kami(saya,ocep dan rakan2) nak minta maaf sebab dah menyusahkan encik...kami minta maaf sgt2...tapi harap perkara ni boleh di bawa ke tempat pengadilan yg sebenar...kesian la kat kawan2 yg duduk jauh dari kedah,lepas tu kat kawasan pedalaman, yg susah nak dapatkan kemudahan internet...xke menyusahkan depa nak cek result...ok...sebagai bukti, aku upload lagi print screen nak cek result untuk hari ni...(29 JUN 2010) perhatikan tarikh, link dan memo yg di tulis...

klik pada imej untuk besarkan

dan peringatan lagi satu...kepada sapa2 yg memandai buat cerita yg mengatakan web yg lagi satu leh cek result tu telah di godam dan semua result student dah di ubah, wa maw habaq sama lu...kepala otak lu...xada orang rajin nak ubah result 6000++ orang student...so jangan memandai nak wat cerita ok??hadiah untuk anda yang jahat...

http://blogs.pitch.com/plog/fuck-you.jpg

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)