Jun 27, 2010

Good Luck For The Three Lion

0

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:7H8zDcFO5iv5FM::&t=1&usg=__6G06MgF4NEicjU_FRnQlKtKSPxQ=

malam ni pukul 10.00pm merupakan penentuan kepada pasukan sokongan aku untuk menempatkan diri ke suku akhir. kali terakhir england dapat masok suku akhir time 2006 kalau aku xsilap...sory la,time tu spm...so aku tgk worldcup pon ala kadar je time tu...
sewaktu kelayakan untuk masok worldcup,england bukan main gah lagi...hebat gile menang banyak match...lepas tu plak score goal pon bukannye sikit...tapi bile dalam group C, hanya sekadar seri 2 kali dan menang sekali je!!memang bengang la kan...paling tak puas hati, kaki si rooney tu macam haram!macam xgheti nak sepak bola dah...memang bagus la si capello keluarkan rooney time match dgn slovenia...banyak kali peluang rooney...tapi harem semua dia sepak angin je...aduiyay...aku harap suwey england dah xde dah malam ni...kalah kan german!!harap capello turunkan player yg sempurna malam ni...aku sokong korang dari malaysia ni...jangan xmenang plak...nanti aku murtad England baru taw...hahahahha...
okay2...bagi aku gabungan heskey dgn defoe la gandingan yg terbaik...liar di kotak penalti pihak lawan...kalau nak harapkan rooney,duduk diam tgk bola lalu lalang je...bile kaki dah ada bola, sepak angin...memang best kot jadi macam tu kan?(ni la jadinya aku bila dah bengang dgn player bile player main macam tahi)
okay, ni la line up player untuk England worldcup 2010:

1 GK David James
12 GK Robert Green
23 GK Joe Hart
2 DF Glen Johnson
3 DF Ashley Cole
5 DF Michael Dawson
6 DF John Terry
13 DF Stephen Warnock
15 DF Matthew Upson
18 DF Jamie Carragher
20 DF Ledley King
4 MF Steven Gerrard (captain)
7 MF Aaron Lennon
8 MF Frank Lampard (vice-captain)
11 MF Joe Cole
14 MF Gareth Barry
16 MF James Milner
17 MF Shaun Wright-Phillips
22 MF Michael Carrick
9 FW Peter Crouch
10 FW Wayne Rooney
19 FW Jermain Defoe
21 FW Emile Heskey

harap korang main betul2 malam ni dow...aku sokong korang dari belakang dow...aku nak tengok england menang besar dow...jangan tumpas kat german dow...gud luck dow...kita jumpa malam ni pukul 10 okay???adios!

p/s - lepas match England ngan Germany ni, aku akan terus mengupdate pos ringkas di blog...so nantikan ya... :)

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/article185995.ece/ALTERNATES/gallery-large/Soccer+-+FIFA+World+Cup+2010+-+Qualifying+Round+-+Group+Six+-+Ukraine+v+England+-+Dnipro+Arena.jpeg

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)