Oct 28, 2010

Super Junior!

0

http://hendrastar.kronik.org/images/comingsoon.gif

maaf...ni bukan lah si "super junior" yg kaum2 wanita gila-gilai atau lebih tepat lagi...gegirl...(budak pempuan yg gila korea)...tapi super junior yg aku maksud kan ni adalah merupakan sebuah projek aku yg merupakan seorang junior dalam bidang photography/graphic/website untuk mencuba mengasah bakat supaya menjadi SUPER DUPER POWER!!

sebenarnya idea ni dah tercetus lama dah...tapi memandangkan aku masih tidak ada komitmen yg kukuh(sebenarnya ni pon rasa macam nak DOWN kan balek je web ni...tapi disebabkan dah bubuh tarikh 31/10/2010 so terpaksalah aku berusaha untuk mengusahakan mempublish kan web ini kepada tatapan orang ramai...

ada apa dengan cinta website ni?
kandungan dia aku xnak la aku bagi tau 100 peratus kan...cukuplah sekadar aku menceritakan sedikit mengenai konsep yg akan aku masukkan...konsep yg nak aku pertengah kan GAMBAR CANTIK. itu je lah sedikit sebanyak yg boleh aku bagi tau pasal konsep aku...

kalau ada apa2 komen,cadangan,boleh lah masok kan sedua tiga komen kat komenbox bawah ni...

arigato aligator gozaimasu masuk hutan...
sekian... :)

http://hendrastar.kronik.org

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)