Oct 20, 2010

Kau Nak Jadi Diktator? Aku Geli

0

http://www3.allaroundphilly.com/blogs/trentonian/weird/uploaded_images/emu-788130.jpg

pagi pagi aku terjaga...aku melihat jam di kaca telefon bimbit aku...aku tekan tekan kaca itu kononnya untuk mengeluarkan nya dari mode stanby, tapi gagal...ah!aku masih belum beli HTC Desire...jangan la berangan hendra!
aku tekan 'c'...
HARAM!!ada masa 15 menet lagi!!kenapa aku boleh terjaga awal!!ah...pedulikan...aku tidur kembali...

"wake up its a beutiful morning,wake up, its suzzie, wake up wake up..."

siot...jam dah bunyi!cepat2 aku bangun dan mandi...perghh...menikam kalbu sejuk nya...brrr....aku siap2 dan sarapan dan gerak ke lrt setiawangsa dgn bantuan kereta sport ferari oren...xsampai beberapa ketika aku tiba di lrt setiawangsa...seperti biasa, ada mamat dan minah arab yg tunggu van nak bawak diorang gi sekolah...nampak macam mereka sedang menghafal...mungkin ada exam sebentar lagi...ah sudah!aku nak cepat...

naik lrt...perkara biasa...terkena plak naik tren 2hub...padat macam SARDIN!aku benci makan sardin...dalam perjalan aku dalam tren, ada orang pegang paper...muka "dia"? kenapa dgn "dia"? sedangkan dia dah xlayak nak masok dalam paper sebagai seorang pemimpin...huh...dia berdiri dan mengatakan Diktator itu seronok...eh...lebih kurang macam tu la...aku xpandai sgt nak baca bahasa inggeris...dah la...aku xminat dgn politik...geli...semuanya kene betul...semuanya dia betul...semuanya kita salah...senang2 je dia nak buang...hurm...kesian sorang hamba Allah ni...moga2 dia dapat perlindungan dan kejayaan sepenuhnya...amin...

http://www.pelpet.com/wp-content/uploads/2007/05/dictator.jpg
sory abam hitler...saya pinjam gambar abam wt tatapan semua orang...
abam hitler kacak bergaya...
-sumber google image-


berbalik kepada tajuk di atas?kalau la terjadinya sistem diktator...maknanya...kita kene bayar cukai lebih...ini dah mesti...askar lebih berkuasa...ini dah mesti...gaji sikit...ini dah mesti...ok...jom kita masok mesin cahaya masa doraemon...kita pergi zaman2 penjajahan jepun...

1st time aku baca paper the sun dgn penuh khusyuk...

heh heh heh...(akemal pinjam gelak hg ya)

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)