Oct 8, 2010

Selamat Hari Raya Kepada Si Puasa Nam

2

klik pada gambar untuk tumbesaran

assalamualaikum...hari ni tamat sudah aku berpuasa 6...setelah bermula pada 12-14syawal kemudian cuti selama seminggu...kemudian sambung lagi 3 hari bermula pada 27-29 syawal...
besok dah habis syawal...so aku masih boleh beraya lagi ke?
=_=!

selamat hari raya hendra...

ps - gambar tu merupakan dari facebook aku...dan kalau ada sapa2 perasan, facebook dah ada widget baru...dia pasang kat gambar...so bila orang klik pada gambar, akan keluar flash popup keluar...lepas tu jadi la macam gambar atas tu...bley tekan kanan kiri...bila tekan escape baru kembali macam biasa...pada aku ia macam cool je...walaupun macam semak...tapi...tapi...macam best gak...hih...

pss - tadi aku kene tinggal dgn rapid lagi...dan pemandu rapid tu usha slek aku...aku memang panas hati dgn rapid skang ni...kalau ar aku ada bom mmg aku da bom da rapid tu...betul2 wat aku panas hati...hish...macam2 dugaan time berpuasa...
-_-

2 cemuhan:

aku rsa bnde ni ble ngan firefox je kot.. aku gna opera xjdik apa pon

mungkin jugak kot pija...huhuhu

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)