Oct 11, 2010

Mereka Masa Depan

0

http://ajaxian.com/wp-content/images/back-to-the-future.jpg

di dalam kekalutan warna, aku terus berdiri teguh selama yg aku mampu...akan ku paksa diri aku untuk mencapai cita cita...

dgn berbekalkan semangat kental dan ketahanan fizikal, aku berlari sekuat hati tanpa mengira halangan dan rintangan yg aku alami...walau apa sekali pun halangan yg menimpa, aku tetap berusaha untuk menghapuskan apa sahaja yg menghalang perjalanan ku...bila tiba di suatu gua, aku terhenti seketika...

di dalam hati ku berkata...
mungkin aku boleh bertapa di sini...
aku terus masuk ke dalam gua tersebut...tanpa mengira segala cendawan berbisa, raksasa durjana, tengkorak hidup, panglima jahat, aku tetap menentangnya habis habisan...aku tidak akan berkira dgn makhluk yg bukan asalnya di sini...aku akan berusaha sedaya upaya mempertahankan seluruh umat manusia...

"eh...ada emas..."benak hati ku apabila aku meneroka kawasan gua tersebut...tanpa berkata kata, aku berjalan menghampiri emas tersebut dan perlahan lahan tangan aku turun dan ambil emas tersebut...alhamdulillah...rezeki aku...aku teruskan pengembaraan aku di dalam gua untuk mengumpulkan pengalaman secukup nya untuk menghabiskan pertapaan aku...apa bila tiba di tempat pengakhiran...ada sebuah bende besar bergerak2...rupanya...aku telah mengejutkan seekor raksasa yg setelah kian lamanya tertidur lena...

dgn menggunakan kekuatan dan pengalaman berperang yg aku tempuhi, aku berlawan dgn raksasa tersebut dgn sedaya upaya aku...
"ADUH!" aku di pukul tepat pada tengkorak kepala aku...pandangan aku menjadi samar samar...aku melihat raksasa tadi bagaikan menjadi DUA...aku buka beg aku dan cepat2 mengambil botol merah dan minum...alhamdulillah...aku berasa badan aku semakin pulih...sungguh...terasa bagaikan baru sahaj di lahirkan...kekuatan penuh di dada, tanpa ada rasa sakit dan pilu...AHHH!!lupakan semua itu!persetankan raksasa ini...aku harus menghapuskan nya!aku mengumpulkan segala pucuk tenaga yg aku ada di hujung jari ku...

AMBIK KAU WAHAI RAKSASA!! DEAD BLOW!!!

aku punya marshall dah level 21...makin naik level makin malas nak main sebab xde geng...korang, jom main game bodo ni...benar2 dapat membuang masa kita...percayalah...benar benar dapat buang masa kita... =_=!

terus kepada pautan Mini Fighter

bila da main bende ni, roger la aku...aku sedia menanti...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)