Jan 27, 2011

World Press Photo Exhibition

2

aku tahu...jangan ingat kan aku...aku tahu...jangan nak perkata aku...aku tahu...aku tahu...

"kata nak beli d90 bulan 12 aritu...xbeli beli pon"
"ada orang tu kata nak angkat d50...sibuk betul bertanya dan membuat servey"
"orang ni dulu beriya iya tanya aku nak beli barang aku...tapi xbeli2 pon sampai skang...amik kau barang tu aku dah jual kat orang lain"
"hg kena la ada camera...kalau xmacam mana hg nak jadi si tukang tangkap"

DANGGGG!!


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1393.snc4/164569_495520072981_719487981_6259740_1956203_n.jpg
waktu ni gambar aku di tangkap oleh paparazi...untuk mengelakkan muka terkena flash yg berlebihan, anda di nasihatkan buat seperti di atas ya...

aku rasa macam kena panahan petir tepat tepat pada ulu hati aku...sakit ya amat...muka jadi merah padam...dah jadi macam hempedu busuk...aku berasa tidak keruan...benci gila...

ok la...aku jawab semua soalan yg ampa tanya tu...

buat masa sekarang ni...aku terpaksa pencen dari dunia fotografi ini...walaupun jiwa aku seni, tapi aku terpaksa pause seketika niat murni aku ini...tapi, jika ada sapa2 yg nak kan khidmat aku sebagi official photographer boleh je...cuma ampa kena sediakan aku camera...boleh xtara tu?

aku bukan apa...semenjak dua tiga menjak ni macam macam dugaan aku terpaksa tempuhi...lagi2 yg paling syahdu sekali ibm aku kadang2 ada masalah...so semangat aku untuk mengedit gambar mmg xsecekal dahulu...

so ampa nampak kan masalah aku?? aku terpaksa mula balik dari bawah...kalau ada camera, tp xde PC buat apa kan?? kalau ada camera tp gi wedding naik texi buat apa kan??aahaaa...soalan semuanya akan terjawab bulan 7 nanti...sabar lah hendra...

nampak xdugaan yg terpaksa aku alami??haih...terpksa jugak lah aku telani...untuk mengubati hati aku yg duka lara ni...akan ku lihat karya karya agung para press photographer di seantero dunia ini di klcc pada hari ini...

11 January 2011 - 27 January 2011

Visiting hours:
Daily 10.00 - 22.00

Address:
Kuala Lumpur Convention Centre
Kuala Lumpur City Centre
50088 Kuala Lumpur

untuk mengubati hati yg lara...ya...untuk mengubati hati yg lara...manja lara...melaralaram...ramlahram...nokhorom...apa aku mengarut... 0_0

lapaq spegeti plak dah...hurm hurm...

2 cemuhan:

aku slalu makan spegeti kat klcc tu...sedap pon sedap...rm6.90 je kot...kat fudkot...siyes sedap...tapi tadi aku xmakan...sebab aku gi sorang2 je...xbest makan sorang2...

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)