Mar 9, 2009

Kolej Tunku Kurshiah - Lawat Kak Cik

0

tempat : kolej tunku kurshiah, negeri 9
sebab : lawat kak cik
cuaca : panas berdenting

haaaiiii...lame betul tak menulis. hari ni, aku pergi lawat sepupu aku yang baru saja form 1 kat kolej tunku kurshiah. sekolah berasrama penuh yang terletak di dalam hutan kot?hahaha...memang agak pendalaman dan mengambil masa dalam 5-10 minit untuk pergi ke pekan(naik motokar).

pergi ke sana agak serabut pada mulanya sebab kebanyakan jalan sudah berubah dan abah teragak2 untuk masuk ke simpang sebab mmg dah lame sangat abah x pergi negeri9.

tapi, agak syok gak sebab dapat tiba ngan selamat.

ok, time jumpa kak cik;

aku tgk, dia makin kurus...pipi dah susut cikit. haih...agaknye lauk kat dining hall x sedap kot. hahaha...tapi xpe la...nasib tadi pagi mak wat kan karipap utk kakcik(aku tolong potong kentang ok) . sonok dapat jumpa kakcik tadi, tgk macam mana dia dok kat asrama penuh dan berjauhan dgn keluarga.

agak cool dan sempoi kakcik tu. tabah je xde ape2...aku tanya die;
"kak cik ade nangis2 x?"
acik jawab, "tak de pon." sabil minum air sirap bandung dia.

mmg steady budak kecik ni. nak je aku cubit2 pipi die macam aku biase dok wat kat uma mak ucu. tapi cian plak kat kak cik ni sebab time dok minum tu ade budak2 lain gak...hahaha...geram!

anyway, harap kakcik blaja la betul2 kat situ k. nanti abang cuti blk johor,acik ade, abang belanja kepci ok!hahaha...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)