Mar 18, 2009

Aku Kronikez Sejati - Aku Dan Baju Kronik

1

Akhirnya, setelah sekian lamanya aku menunggu, akhirnya aku dapat juga memakai baju kronik yang di tempah dari bulan 1 lagi. lama betul masa nak tunggu sampai baju tu betul-betul release.

syok betul, aku suka cutting baju tu. agak semart dan cun bila aku pakai! cewah...hihihi..

sebenarnya baju kronik ni tidak sampai terus ke rumah aku kerana ketika si posmen datang, rumah aku kosong dan tiada orang di dalam. so, aku dapat sory letter dari pos malaysia untuk mengambil baju kronik ku di pejabat pos taman melawati. ( dekat je ngan giant lama)

tunggu punya tunggu, baju tu terpaksa tidur kat pejabat pos selama 2 hari sebab aku tiada transpot utk pergi amik. dan akhirnya meminta bantuan abah untuk hantar aku ke sana.
setibanya sampai di pejabat pos,(time tu pukul 8:30pm dah. pukul 9 pejabat pos tu tutup.) aku cepat-cepat amik nombor giliran untuk tunggu giliran aku ke kaunter. setelah hampir 30 minit aku tunggu, akhirnya tiba juga giliran aku. aku bagi ic dan surat dari pos laju yang aku bawak tu. orang kat kaunter tu key in ape bende ntah, dan akhirnya selesai pon dia meng-key-in bende yang patot, dan dia pergi ke belakang dan ambil bungkusan untuk aku. adoiyay. nampak macam bungkusan berisi bom! hahaha... mriced, awat tak bungkuih warna warni punya pembungkuih?muahahaha...

setibanya di rumah, cepat-cepat aku bukak bungkusan tu dan pakaikan ia di badan aku. memang semart! :D

ini antara gambar sebelum di pakai... :)

Inilah Bungkusannya :)

Setelah di koyak. Tadaaa...

Add ImageSebahagian Depan :)
Sebahagian Belakang :)

untuk pengetahuan anda semua, baju ni aku pakai ketika keluar ngan sayang pada hari ahad. sory sebab tak ada gambar. =)

1 cemuhan:

sape la yg design bj ni..
da la xcntik..
mahal plak 2..
ish2!!

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)