Jul 19, 2010

Peragut Yang...

0



bila kata nama peragut, dulu time aku kecik, mak aku pernah kene ragut sekali...sekali time nak gi keje pagi2 dalam kol 7 lebey dekat2 ngan basten klang area2 china town dekat2 ngan uda ocean...time ngah jalan kat tepi jalan, ada budak naik motor tros ragut handbag mak aku...nasib la mak aku xde ape2...kalau la aku ada time tu, xkesah la aku kecik lagi ke, mmg aku kejar celaka tu...haram jadah!dah tu, lepas dah ragut, (nasib duit dalam handbag mak xbanyak...mak cakap ada dalam rm20 lebey je...) hand bag mak aku di bakar pastu peragut tu baleng kat kedai mamak tepi jalan kat area mana ntah...tokey kedai mamak tu call mak aku(dalam handbag mak aku ada no phone office mak aku) tros abah ngan mak bergegas kat kedai makan tu...lunyai kene bakar dah handbag mak...dalam duit abis...purse pon xde dah...so lepas wat report semua, tros wat ic baru...haih..xke menyusahkan orang...tu la...peragot ni...kecik2 xnak mati...bile dah besar menyusahkan orang...nasib mak aku xada apa2...hish!

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)