Jul 14, 2010

Ada Orang Nak Jadi Hero

0

aku ke hero nye?

klik pada gambar untuk tumbesaran

aku xkenal dia...tapi aku rasa dia kenal aku kot...aku x add fb dia...aku taw dia dalam page All About Polimas...slalu bangkang ape yg aku cakap...last2 agaknya dah xde idea tu yg dia msg aku macam tu kot...terharu aku...tersipu sipu malu... :">

silap aku gak lupa nak print screen benda yg dia rasa dia bengang sangat tu kot...sebab lepas dalam 10 menet lepas tu post tu dah delete...agak2 dia la ni admin AAP...lawak sokmo aih...wa tara cali gado sama lu...wa cuma komplen saja...kalau lu tala tahan lu ignore la sama wa...wa malas maw sembang sama lu lagi la...kalau lu xnak olang lain komplen dalam page AAP tu, baik lu tulis siap2 la "DILALANG KOMPLEN ATAW MALAH MALAH DALAM INI PAGE...NANTI SAYA DILIT LU PUNYA POS...LEPAS TU SAYA HANTAR MSG TAKUT TAKUT SAMA LU"...kan senang... :)

enjoy video ni sikit... :)

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)