Jul 12, 2010

Dah Dekat Seminggu

0

http://faisalmustaffa.files.wordpress.com/2010/02/fever.gif

aku dah dekat seminggu demam ni...kejap ok kejap demam kejap ok kejap sakit tekak kejap ok kejap batuk...ni skarang tgh batuk2 demam2...badan dedar2 je rasa...aduiyay...makan ubat batuk ni mmg la dapat kurangkan batuk, tapi masalahnya rasa macam mual...nak muntah xkeluar2 pon...mengandung apa aku ni...hahahahha...cepat la baik oiii...xtahan dah ni...bila batuk otak terasa gegaran 10 skala ritcher...kalah gempa bumi...ahahaha...

dan makin menambahkan pening kepala...duit maken kusut...gaji lambat lagi nak masok...adoiyay...bila time break, dok kat food court tgk makanan stedi2 semua...aku gak makan nasi lauk ikan keli goreng sambal...kadang2 nasi goreng telur mata...jadi la tuh...xpe la...aku sabar...sabar der...xlama ja lagi...nanti aku akan capai satu per satu benda yg aku nak...hukhukhuk....

1. sirip jerung berwarna merah
2. d90
3. satio
4. mac

bday aku nak dekat...sapa nak bagi aku adiah kat atas ni???hikhikhik... :">

awwww....malu i... :">

www.kronik.org

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)