Jul 8, 2010

Malam Kelmarin Mimpi Pelik2 Je...Pagi Semalam Tros Demam

2

BERDIRINYA SEORANG SUPER SAIYA



dah lama aku xupdate blog...bz la katakan...kerja kerja kerja...cukup bulan dapat duit...lepas tu kerja kerja kerja...ni la life seorang pekerja...tapi xpe...aku ada target...so usaha aku bekerja xakan sia sia...

dah seminggu aku kerja kat tempat tu dan memang stedi la dia punya penat...nasib aku dah ada pengalaman kerja tu dulu...so aku dah tau dah asam garam penat lelah kerja tu...penat memang penat...tapi gaji boleh la aku rasakan masyuk buat masa sekarang ni...


jenama yang aku jaga...jemput lah beli

kalau dah seminggu aku kerja...jadinya dah 2 minggu lebey dah aku xjumpa sayang ku...aduiyay...rindunye... :(
rumah bukan jauh mana pun...tapi masing2 bz...dia cuti sabtu ahad...aku cuti selain sabtu ahad...nak wat macam mana la...haih...

i miss u la sayang... :(

malam kelmarin mimpi sayang pelik2 je...pagi smalam tros demam... :(

I MISS U SAYANG... :(

2 cemuhan:

huuhu..elo2..kje da ke??
kje mna skrg nie hendra?? konvo pg x?

elo elo....keje biasa2 je...xtahan dah dok uma...hahaha...jadi promoter kat jj...nga tunggu kerja tetap calll...ahahahaha...urm...konvo gi...gi awal...nana gi konvo x???

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)