Jul 18, 2010

Amik Lah Duit Aku

1

http://www.jomiklan2u.com/wp-content/uploads/classipress/nak-jana-duit-dengan-1285976803.jpg

stedi x tajuk ni?lepas satu, satu...amik lahh...amik je laahhh duit akuuuu...

dah 3 tahun aku tuntut elmu kat negeri orang...dan dah 3 tahun aku abiskan banyak duit untuk mendapatkan pointer aku 3 point plus plus...adeh...semua nya angka 3...lepas tu...bila dah abis belajar ni, ingat kan dah abis dah...rupanya ada lagi...naahhh...amik laa...

RM150 - baju jubah konvo (sewa sehari je) sewa baju kawen mahal macam ni gak ke?
RM80 - gambo saiz 8r dgn 5r skali frame...gila bapak mahal harga frame dia...print gambo tu pon lebey kurang dalam xsampai rm3 je pon...frame dia cekik darah betul...frame cekik darah ke depa mark-up terlebey cekik darah?

rm150 - kene bayaq sblom 22 July
Rm80 - bayaq sblom 2 ogos

yg atas tu bajet untuk sblom konvo...dan bajet untuk sewaktu konvo...aku kira2 la...lebey kurang macam ni...

tambang bas - RM42
makan untuk 3 hari - RM50
berfoya-foya - RM50

ini bajet untuk aku je...parent aku datang kemudian...so kalau nak masok parent aku punya bajet, aku rasa xpayah la...nanti lagi berjela2 panjangnya...minyak kete, tol, tempat tidoq...stedi...

tambah tolak dalam rm500-rm600++ xlari tu...gaji aku ntah bile la nak masok...harap masok la awal bulan...ada banyak bende aku nak setelkan...haih...

1 cemuhan:

wah3..huhuhu..sidang bp cekkk???

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)