Aug 28, 2009

Kesah Sepi

0


bagaikan pendekar laut menentang orga...
sesiapa pun tidak dapat menghalang...
ini lah takdir...

kesah 1
aku tidak dapat kembali ke kl walaupun cuti selama 4 setengah hari...oh...suatu yang agak culture shock...

kesah 2
walaupun aku tidak pernah mengalami homesick, tetapi aku selalu mengalami boredsick...bosan dok kat uma sewa ni sorang2...yg lain semua balek kampong!!!arghhh!!!shit!!!rasa macam terkene thunder shock dari pikachu... T_T

kesah 3
duit cepat sangat melayang di kala bulan puasa ini...jikalau ku menapakkan tapak kaki ke arah bazar ramadhan, sudah pasti aku menjadi rambang mata...esofogus ku tidak dapat menahan bau-bauan daripada ayam percik, mahupun tomyam...hmm...sepanjang 4 hari ni terpaksa la aku melupakan semuanya...jalan kaki...benci!

kesah 4
semakin lama, aku semakin membenci poli...mengapakah semester ini jadual terlalu pack sangat-sangat malahan mendapat 2 lacture yg sangat "push"...oh...aku benci sungguh keadaan sebegini...kuiz, esaimen, tutorial, tugasan,interview, laporan harian...semua nya bermain-main dalam kepala hotak aku ni...bagaikan tomyam campor...sungguh enak jika ada udang yg sangat besar...


0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)