Aug 7, 2009

Journal

1



journal 1

cuti raya dapat seminggu je...babi!!aku benci cuti raya aku diganggu!!shit man!!pesal pe la poli xreti nak arrange cuti jadi 2 minggu mcm dulu2....siot betul la...POLISUX...

bagi aku cuti ni ibarat makan rendang dengan ketupat daun palas...kalau makan rendang xde ketupat daun palas aku rasa macam dunia dah nak kiamat dah...damn!!!aku benci!!!hancur musnah plan aku!!!siot!!!

nak raya uma sayang kali ni...xnak miss buat kali kedua...damn!!arghhh!!!!kalau xdapat gi, baik xpayah cuti...aku benci keadaan aku sekarang...macam kucing lupakan anjing...damn!!!aku rasa macam nak tumbuk ronald mcdonald sampai muka dia jadi macam collonal kentuky...

shit!!!


journal 2


duit...rm200 hilang dalam masa seminggu???watefak!!!aku beli ape!!!

-mesin basuh(rm72.50)
-screen protector(rm10.00)
-topup(rm30.00)
-makan(rm40++)

mana hilang lagi rm20??(sekarang ada rm30 je)

aku berasa sangat bodo...demmit!!!


journal 3

jalan-jalan dalam poli...lalu depan koperasi...
hmm...slalu beli stripsil kat koperasi tu...dulu
hmm...slalu beli coklat kat koperasi tu...dulu

masok libary
slalu dok kat tepi tu dengan dia...

berlari ke kedai roncet taman aman...
beli garam sepeket...berlari ke poli...


la ni, semua da x de....aku benci sekarang ni...damn!!semua bende xelok dah...shit in my face...arghhh!!!macam makan nasi kandaq!!!xsedap!!aku benci!!!aku benci!!!nak double cheese burger... :(

agak-agak terjun menara aloq staq sakit x??


jorunal 4

menari shuffle...mcm bodo je...ahmed akemal shuffle? lawak babi!! paul bearor aka paul blart aka danialletto, hg nak pi jamming ngan wan, ajak aku...kalau x, aku bazuka decepticon wira hg...hancur jadi lumat...hancur jadi serpihan-serpihan tupai terbang...

aku nak main piano...aku hebat main piano dalam komputer...aku nak jadi macam meksim...

nak menari macam beruk la...


jornal 5

hidup dalam poli macam bodo....jauh dari kasih dan sayang...aku benci keadaan ini...aku anak tunggal...poli, kasihani la aku...buat la cuti raya jadi 2 minggu....

bagero!



Journal paleng bodo aku rasa...bosan!!sapa2 tau nak bypass proxy hotspot meh kongsi ngan aku...aku lanje choki choki...

1 cemuhan:

hahahaha... macam bodo ang..

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)