Aug 1, 2009

31 Julai 2009

3



lagi sekali...pemergian aku...meninggalkan orang yg aku sayang...orang yg aku ambil berat...orang yg aku cintai...orang yg aku hormati...orang yg aku rindui...orang yg aku hargai...

aku akan menghargai setiap detik masa yg tinggal ni...1 Ogos pukul 6 dah bertolak dah gi jitra... T_T

ade lagi 5 jam...

hmm...ini la kot masa yg sesuai utk aku memotivate kan diri aku...

aku nak berubah...ya Allah...bantu la hamba Mu ini...amin...


mood : muram
song listening : no song...cuma bunyi kipas...gelap...sunyi...

bye.

akan balek kembali dalam masa yg agak lama kut...


3 cemuhan:

balik time raye la..xlame 1bulan stgh je lagi~
lek2 sudeh~

sorry abg!! =(
hope u happy in ur live!
n gud luck 4 ur future..
take care n remember me always..
love u so much!!!

xhappy pon sayang... :(
rindu kat sayang... :(
poli bodo...cuti raya seminggu je...
tak adel!!!
:(

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)