Jun 28, 2009

Pemergian Mikaeel Bin Abdullah

0

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3Dd0gOu3x4r5PB59W8lzsYvYCu5hc8uooPuVHz4TaThXvAKSMcnC0IGa1-jKwZG663kEasvFYKJxcIT_eXZm-D0Lqyyp-4vqSvAvF_5RXqPtmLWWtckZ4ZOjYHVYEahQ30f9RPWePyin5/s320/michael_jackson_king_of_pop.jpg
seorang legend yang baru sahaja meninggalkan dunia music untuk selama-lamanya untuk kembali ke pangkuan penciptaNya. micheal jackson atau dengan nama Islam nya, Mikaeel Bin Abdullah telah meninggal dunia pada 25 June 2009. merupakan idola aku bermula dari lagu billie jean dan tarian moonwalk. agak terperanjat ketika pagi-pagi pada pukul 6:30am, aku bangun dan membuka laptop ku. kemudian aku membuka kronik dan mendapati satu thread yang amat pelik dan agak terkesima aku membacanya. tajuk threadnya R.I.P. Michael Jackson. hah!betul ke! aku pun membaca dengan perasaan hati yang tenang + terperanjat. beliau dah meninggalkan kita. aku baru berangan nak lihat persembahan concertnya yang terakhir di Youtube!walau ape pon, anda, Mikaeel merupakan King Of The Pop untuk selamanya. peace!



lagu billie jean merupakan lagu feberet aku sepanjang zaman selain smooth criminal...RIP Mikaeel... :(

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)