Jun 27, 2009

Oh Wallpaper Ku!

0


aku di suruh untuk menunjukkan desktop aku kepada orang ramai oleh syami...maaf, desktop aku agak banyak barang dan memang orang melihatnya menjadi serabut...sebabnya?aku masih berada di alam prektikel, dan file2 di atas tu semuanya file2 kerja aku...yang belah kanan tu semua file yang MUNGKIN akan aku click selalu dan icon2 di sebelah kiri merupakan bende penting...terutama icon di bawah sekali(winamp, google chrome, mozilla firefox,yahoo mesengger, skype, fillezilla, fifa08, yuri revenge)

kenapa aku pileh wallpaper kasut everlast? sebabnya suka hati aku la nak letak wallpaper ape kan?hahahahahhaha...aku sayang kasut tu...sebab sayang yang pilihkan...akan aku cuci kasut tu seperti yang disuruh oleh sayang ku... :D

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)