Jun 27, 2009

Di Tag Oleh Syami

0

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?

sakit tulang belakang(duduk depan laptop dari pagi siapkan my new web zine http://hendrastar.kronik.org)

2. Saya nak makan...

ape2 je makanan...lapo sangat dah ni...


3. Saya x suka...

bila tengah tension + bosan + panas + pokai + kesibukan melampau


4. Impian saya..

kawen, kaya


5. Haiwan yang saya x suka...

semestinya lipas


6. Saya harapkan...

taget saya untuk tahun ini semua nya lepas


7. Jika boleh putarkan masa...

saya nak berterusterang kat fatin aimi binti azman tentang perasaan saya pada waktu sekolah lagi.


8. Saya pada 10 tahun akan datang?

seorang designer yang berjaya, tak pun peniaga berjaya, tak pun seorang jutawan.


9. Handphone saya adalah sebuah?

bende untuk berhubung?


10. Saya pernah bercinta sebanyak?

sekali


11. Saya suka pada...

fatin aimi binti azman...err...suka x cukup kot...love maybe? :D


12. Kawan-kawan saya...

adalah sahabat saya di dunia dan akhirat


13. Pernah dikhianati?

pernah dan banyak kali kut?


14. Apakah yang anda hendak lakukan terhadap orang yg mengkhianati anda?

bagi abugid + kamehameha sebanyak mana sehingga hati aku puas.


15. Senaraikan 8 org utk di tagged:

aku malas nak tag tag orang ni...sape2 je la yang nak wat, buat je...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)