Feb 18, 2009

Vector Art Dan Deviant Art

0



Setelah beberapa hari, aku telah berjaya menyiap kan vector art aku ni...mungkin masih banyak kekurangan kerana aku masih tidak biasa lagi menggunakan pen tool. tapi xpe la kan. orang kata, good effort untuk orang yang pertama kali buat kan. :)

aku buat ni rasanya ada lebih dari 100 layer...pergh...mmg banyak...so, aku telah buat grouping untuk setiap layer untuk kelihatan kemas dan mudah di atur. (sumpah layer banyak2 serabut kepala beb!)

dan dalam pada itu, member kronikez aku bro shutmeup telah dengan suka relanya meng-guide aku untuk aktif dalam deviant art. harap lepas ni, deviant art akan memberikan aku platform untuk aku menunjukkan bakat aku disamping mencari pendapatan sambilan dengan menjual karya-karya aku. harap dapat la sambutan nya nanti.

untuk siapa-siapa yang ingin lihat, boleh la masuk ke http://hendrastar.deviantart.com/

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)