Feb 6, 2009

Oh Masalah Melanda

0



setiap masalah mesti akan di terima oleh setiap individu
cuma cara kita sendiri je yang menyelesaikan masalah yang kita hadapi
aku skang ade masalah...dan ini membuatkan ak umerasakan ke-tensyen-nan yang teramat sgt
masalah apa? make it secret. agak personal oke.

cam ne korang nak setel kan masalah besar?
lari?atau berhadapan?
kalau berhadapan macam mana?
sebab jika aku buat tindakan, takut lagi memburuk kan keadaan dan aku x dapat anggar berapa peratus aku dapat mengatasi masalah ni.
kalau aku biarkan je dan wat bodo je x tau, aku sure sgt aku akan mengalami tekanan yang lebih hebat.

2-2 keputusan yang agak berat aku rasa utk di pilih.
jika aku melarikan diri, aku nak lari ke mana?

northland?eskimo?natherland?antlatica?esspanyol?huh!
kalau aku lari, mmg aku rasa masalah itu tidak akan mengekori aku!
tapi, perasaan serbasalah akan melanda diri aku dan aku mula merasakan kebodohan melampau.

ya Allah...berikan lah hamba Mu ini petunjuk dan hidayah mu. tabahkan lah hatiku ya Allah semoga aku dapat mengatasi masalah yang Kau turunkan dgn hati yang tabah serta dapat menyelesaikan dgn hati yang tenang dan semua berjalan lancar.

Amin.

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)