Nov 10, 2010

Ok Aku Kena Tagged

0

bosan2 dok office...ni la salah satu caranya utk aku melebarkan sayap aku sebagai seorang blogger...aku terima tag dari Olah budak klas aku...tq sebab tag aku!rasanya tag ni xsusah sgt kot...cuma :

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you.


ok...disini aku nak stet kan 25 benda rawak tentang aku...yeay!

1. nama saya hendra bin musonif
2. saya lahir kat hospital sultanah aminah, JOHOR...yes...i am johorean!
3. saya menetap di keramat, KL! and yes again i am KL-ean!(ada ke istilah ni?)
4. saya seorang pemalu dan xbanyak cakap.
5. saya seorang pemegang diploma akauntansi di polimas kat jitra sana nun...
6. skang wat pe? haa...kerja kat lawyer firm kat plaza sentral(sebelah kl sentral)...junior office assistant...direngkaskan assistant lawyer...so benda aku wat ni ada ke kena mengena tentang aku belajar? -_-"
7. oo...terlupa...saya anak tunggal k... :)
8. sebelum saya kerja dekat sini, saya kerja di jusco...sebagai seorang promoter di jeans studio jenama Texan...kerja sana cool tapi membosankan...
9. saya nak dslr dan dalam proses nak kumpul duit beli dslr tu sendiri...merupakan target utama setakat ni...(siyes payah nak kumpul duit)
10. saya suka jam tangan saya...
11. ooo...terlupa...saya guna hp sony ericsson c510...bakal bertukar arah juga dalam tahun depan...
12. saya sebenarnya xnak amik kos akaun...tapi ayah saya yg suruh amik kos akaun...hmm...xpe la...skang dah dapat kerja dah...tapi bukan mengenai akaun... -_-"
13. saya dalam proses mencari kerja kerajaan yg TETAP!
14. minat nak belajar tu ada tapi masalah nya rasa macam lama sgt plak 4 tahun! sepatutnya dalam tempoh tu aku patut dah kena ada SEMUA! insyaALLAH!
15. plan aku nak wat belajar luar kampus time aku da dapat kerja kerajaan nanti...amin...
16. ooo...saya suka makan asam pedas...(dekat kedah 3 tahun aku dok sana...xjumpa asam pedas pon!)
17. saya ni xcepat boring...
18. saya ni pemalas sikit...tapi bila time rajin saya memang rajin...percayalah... :)
19. saya lahir pada 16 JULAI 1989...so umur saya skang ni ialah 21 tahun...muda lagi kan?
20. saya minat photoshop sangat2...
21. saya pernah jadi naib johan dalam next top artis time skolah menengah bile lukisan saya mendapat naib johan time tu...yg johan nya cikgu... -_-" cikgu tetap hebat dari anak murid...haih...tapi kenapa sekarang saya xmelukis dah? ~_~
22. perkara paling memalukan bagi saya ialah menjadi seorang yg bodoh terlalu lama...
23. perkara yg paling membanggakan saya ialah telah berjaya membina sebuah laman web utk final projek dari jabatan kejuruteraan mekanikal time belajar di polimas dulu...dan laman web tersebut telah mendapat perhatian yg teramat sangat dari pihak pengurusan jabatan mekanikal...
24. saya nak cepat kaya...macam mana nak cepat kaya eh?
25. biasanya yg palen last paleng penting kan? saya sayang famly saya dan orang2 di sekeliling saya...eh lupa! saya dah ada awek dah! nama dia fatin aimi...hikhikhik...


dah cukup la 25 benda rawak tentang aku...heh...skang ni aku kena tag 25 para blogger yg lain...tedia...sapa aku nak tag ni...hurm...

1. ecah
2. bakemal
3. ap
4. aredip
5. gapaq
6. mr peco
7. cik dayan
8. nana
9. shakree
10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25 tag la sendiri...

-_-"

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)