Nov 15, 2010

Berasmara Di Tepi Jalan

9

dalam suasana kedinginan malam...si romeo melepaskan genggaman nya terhadap si juliet...ah kau! setakat nak bermuka muka dengan aku baik tak payah! aku tau la aku xada apa2...kalau kau nak, kau amik lah KLCC tu...lagi tersergam indah teguh bagaikan 2biji gunung kinabalu...bukan macam aku...orang yg berada...hidup tidak menentu...manakala si juliet pon berkata...ok!aku pergi tinggalkan kau!

5minit kemudian


gambar sumber youtube

juliet berkata...romeo...jangan tinggalkan julie...julie xnak kehilangan romeo...(sambil memeluk erat romeo) tindakan juliet tadi telah menarik perhatian orang di sekeliling...romeo berkata kepada mereka.."die xnak aku doh...die nak pilih KLCC...die xnak pilih aku...aku suruh dia pilih antara aku dgn KLCC, dia nak pilih KLCC doh...aku pon xtau nak buat apa...aku xpenting dalam hidup dia doh"

kemudian si juliet telah memberikan satu french kiss menarik di bibir romeo...dia memberi RACUN yg sangat2 bahaya...hati kudus romeo lama kelamaan kembali mekar dan mengembang besar...

tamat


akemal : apa perasaan awak?

ps - bodoh betul video yg aku tgk kat dalam FB...lelaki tu bodoh xtau malu berasmara kat tepi jalan...sumpah bodoh!kata orang bodoh...aku rasa dia lagi bodoh...tu yg lelaki...yg perempuan lagi bitch!bodoh nak mampos...aku rasa dia kekurangan kasih sayang dari mak bapak...tu yg jadi bangang gile...konon SETIA la ni?heh...nak cari publisiti murahan jangan la buat kat tepi jalan...wat la klas sikit...doggie style ke... -_-"

pss - serius BODOH...

9 cemuhan:

ada gak tgk video ni kt fesbuk..memalukn keluarga je..hehh~
tkt dorang kawen sok dgn org len, pehtu psgn masing² terjumpa lak video ni..x ke haru jdnya...hurmm~ =_=


oh salam kenal...hehe~ ^_^

This comment has been removed by the author.

yana - haa...taw xpe..memang haru la kan...hahaha...tapi yg xboleh tahan tu yg perempuan tu la...haih...memang xmatang langsung!

syafiq - hahahaha...taw xpe...sadis kot kalau pilih laki tu...lelaki sepatutnya memimpin...bukan merosakkan!

masyaALLAH..sakit hati tngok video ni.. ingt ni negara onrg pth ke???

dah biasa sangat nampak camni...dah takde segan..lagi pandang lagi galak jadinyer huhu

harap dijauhkan dri gejala ini !
amin

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)